Sieć token-ring...

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
Korzyści odnoszą także kraje biedniejsze: - Za pomocą satelitów telekomunikacyjnych Indonezja utworzyła sieć łączności pomiędzy tysiącami wysepek...
»
szczęścia w Hiszpanii...
»
okoliczności: Obce jest coś tylko wtedy, jeśli w jakimkolwiek względzie jest relewantne dla systemu, dla istnienia i stabilności danej manifestacji...
»
mię
»
24) pyle kopalnianym niezabezpieczonym − rozumie się przez to pył kopalniany, który nie spełnia wymagań podanych w pkt 23, 25) wyrobisku niezagrożonym...
»
Mimo wszystko, zarówno w architekturze, jak i w poezji waÂżne byÂły proporcje...
»
od cesarza Domicjana i Domitilli...
»
Nie oglądając się na ewentualne ofiary, dopadłem pierwszego stopnia, przekręciłem pierścień na pierwszej kuli i rzuciłem ją na szczyt schodów...
»
- Odnajdziecie pieśń - cicho zapewnił go Perrin...
»
Karanthir bardzo życzliwie odnosił się do tych ludzi, a Halethę potraktował z wielkim szacunkiem i ofiarował jej zadośćuczynienie za stratę ojca i brata...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

............................................................................................... 164
Sieć ARCnet................................................................................................... 164
Cienki Ethernet............................................................................................... 166
Sieć bezprzewodowa Metricom Ricochet .......................................................... 167
Diagramy wdrożenia w ogólnym obrazie UML-a..................................................... 168
Podsumowanie ..................................................................................................... 168
Warsztaty............................................................................................................. 169
Test ............................................................................................................... 169
Ćwiczenia ...................................................................................................... 169
Rozdział 14. Podstawowe koncepcje UML-a ....................................................... 171
Struktura UML..................................................................................................... 172
Spojrzenie z bliska na warstwę metamodelu ............................................................ 173
Pakiet Podstawy ............................................................................................. 174
Pakiet Elementy zachowania ............................................................................ 175
Pakiet Model zarządzania ................................................................................ 176
Rozszerzanie UML-a ............................................................................................ 176
Stereotypy............................................................................................................ 177
Zależność ....................................................................................................... 177
Klasyfikator.................................................................................................... 178
Klasa ............................................................................................................. 178
Uogólnienie.................................................................................................... 178
Pakiety........................................................................................................... 179
Komponent .................................................................................................... 179
Kilka dodatkowych stereotypów....................................................................... 179
Stereotypy graficzne........................................................................................ 179
Ograniczenia ........................................................................................................ 180
Metki................................................................................................................... 181
Podsumowanie ..................................................................................................... 181
Warsztaty............................................................................................................. 182
Test ............................................................................................................... 182
10
UML dla każdego
Rozdział 15. UML jako narzędzie tworzenia systemów ........................................ 183
Metodologie: stara i nowa...................................................................................... 184
Stara metoda .................................................................................................. 184
Nowa metoda ................................................................................................. 185
Co trzeba zrobić podczas tworzenia oprogramowania? ............................................. 185
GRAPPLE ........................................................................................................... 187
RAD3: struktura GRAPPLE................................................................................... 187
Zbieranie wymagań ......................................................................................... 188
Analiza .......................................................................................................... 191
Projekt........................................................................................................... 192
Budowa kodu ................................................................................................. 193
Wdrożenie...................................................................................................... 194
Spojrzenie wstecz na GRAPPLE............................................................................ 195
Podsumowanie ..................................................................................................... 195

Powered by MyScript