M
y
s t
oi
m
y
n
a
końc
u
kor
y
t
a
r
z
u
pr
z
y
okni
e
.
C
z
uj
ę
s i
ę
j
a
k
z
dr
a
j
c
a
.
T
a
m
a
r
a
p
a
t
r
z
y
na
na
s .
T
y
l
ko
pr
z
e
z
c
hw
i
l
ę
obs e
r
w
uj
e
s
y
t
ua
c
j
ę
.
Z
a
u
w
a
ż
a
n
a
s z
e
z
a
ż
e
now
a
ni
e
,
n
a
s z
s m
ut
e
k.
W
y
s
t
a
r
c
z
y
.
W
s z
y
s t
ko
r
oz
um
i
e
.
N
i
e
m
us i
p
y
t
a
ć
,
o c
z
y
m
m
ów
i
m
y
.
K
t
o
i
n
n
y
pods z
e
dł
b
y
do
na
s ,
z
a
ż
ą
da
ł
w
y
j
a
ś ni
e
ni
a
.
I
s t
ni
e
j
ą
w
s z
e
l
ki
e
po
w
od
y
,
a b
y
m
o
g
ł
a
s i
ę
c
z
uć
os z
uka
na
.
N
i
e
T
a
m
a
r
a
.
S
pokoj
n
y
m
kr
oki
e
m
i
dz
i
e
w
dr
u
g
i
m
ki
e
r
unku
po
w
odę
, w
r
a
c
a
, p
a
t
r
z
y
j
e
s z
c
z
e
r
a
z
na
na
s i
z
ni
ka
w
pokoj
u.
D
okt
or
T
hom
a
l
l
ą
:
„
C
hc
i
a
ł
b
y
m
z
a
p
y
t
a
ć
,
c
z
y
p
a
na
ż
ona
na
pr
a
w
d
ę
c
h
c
e
b
y
ć
podda
na
j
e
s z
c
z
e
j
e
dne
j
a
gr
e
s
y
w
n
e
j
c
he
m
i
ot
e
r
a
pi
i
.
B
ę
dz
i
e
j
e
j
c
i
ę
ż
ko.
M oż
e
j
u
ż
m
a
doś ć
w
y
m
i
ot
ów
i
a
ne
m
i
i
.
M o
ż
e
c
hc
e
t
y
l
ko
m
i
e
ć
s pokój
.
T
o
b
y
ł
ob
y
c
a
ł
kow
i
c
i
e
z
r
oz
um
i
a
ł
e
.
J
e
ż
e
l
i
j
e
dna
k
c
hc
e
w
a
l
c
z
y
ć
,
z
a
s t
a
now
i
ę
s i
ę
na
d
w
ł
a
ś
c
i
w
ą
s ubs t
a
nc
j
ą
.
M a
m
k
i
l
ka
pom
y
s ł
ów
.
M oż
e
uda
na
m
s i
ę
pr
z
e
z
j
a
ki
ś
c
z
a
s
pow
s t
r
z
y
m
y
w
a
ć
r
a
ka
.
J
e
s t
j
e
s z
c
z
e
t
r
z
e
c
i
a
m
oż
l
i
w
oś ć
:
M o
ż
e
m
y
po
da
w
a
ć
s ł
a
bs z
ą
c
he
m
i
ę
,
t
a
ką
ba
r
dz
o s
y
m
bol
i
c
z
ną
.
N
i
e
c
hc
e
m
y
,
a
b
y
pa
ni
T
a
m
a
r
a
m
y
ś l
a
ł
a
, ż
e
j
uż
ni
c
dl
a
ni
e
j
ni
e
r
obi
m
y
”
.
O
dpow
i
a
da
m
m
u,
ż
e
T
a
m
a
r
a
j
e
s t
z
de
c
y
do
w
a
n
a
na
now
ą
c
he
m
i
ot
e
r
a
pi
ę
.
N
i
e
c
hc
e
s i
ę
podda
w
a
ć
.
P
y
t
a
m
,
c
o
bę
dz
i
e
.
„
N
i
e
m
oż
na
pr
z
e
w
i
dz
i
e
ć
da
l
s z
e
g
o
r
oz
w
oj
u.
T
r
udno
pow
i
e
dz
i
e
ć
,
i
l
e
c
z
a
s u
z
os t
a
ł
o.
K
i
l
ka
t
y
godni
l
ub
m
i
e
s i
ę
c
y
.
J
e
ś l
i
s t
a
n
og
ól
n
y
p
a
ni
T
a
m
a
r
y
s i
ę
popr
a
w
i
dz
i
ę
ki
kr
opl
ów
c
e
,
b
ę
dz
i
e
m
i
a
ł
a
z
a
dw
a
dni
c
he
m
i
ot
e
r
a
pi
ę
i
po
w
e
e
k
e
ndz
i
e
m
oż
e
w
r
óc
i
ć
do
dom
u.
T
a
m
bę
dz
i
e
j
e
j
na
j
l
e
pi
e
j
”
.
K
oni
e
c
r
oz
m
ow
y
.
Z
os t
a
j
e
m
y
s
a
m
i
na
kor
y
t
a
r
z
u.
J
a
k
t
o
dobr
z
e
,
ż
e
m
a
m
a
j
e
s t
z
e
m
ną
.
C
hc
i
a
ł
b
y
m
s i
ę
g
dz
i
e
ś
z
ni
ą
w
y
pł
a
k
a
ć
.
A
l
e
m
us i
m
y
w
r
a
c
a
ć
do
T
a
m
a
r
y
.
C
z
e
ka
na
na
s .
P
r
óbuj
e
m
y
s i
ę
t
r
z
y
m
a
ć
w
ga
r
ś c
i
.
P
uka
m
do
dr
z
w
i
,
w
c
hodz
i
m
y
.
T
a
m
a
r
a
pa
t
r
z
y
na
n
a
s
ba
da
w
c
z
o.
„
O
c
z
y
m
dokt
or
T
hom
a
l
l
ą
z
w
a
m
i
r
oz
m
a
w
i
a
ł
?
”
N
i
e
j
e
s t
e
m
w
s t
a
ni
e
pow
i
e
dz
i
e
ć
pr
a
w
d
y
.
T
w
i
e
r
dz
ę
,
ż
e
t
o
m
y
c
hc
i
e
l
i
ś m
y
z
ni
m
po
r
oz
m
a
w
i
a
ć
.
I
ż
e
pr
z
y
ok
a
z
j
i
z
a
p
y
t
a
ł
,
c
z
y
T
a
m
a
r
a
na
pe
w
no
c
hc
e
m
i
e
ć
now
ą
c
he
m
i
ę
i
d
a
l
e
j
s i
ę
m
ę
c
z
y
ć
. „
C
hc
ę
!
C
hc
ę
w
a
l
c
z
y
ć
do
końc
a
!
”
P
r
z
e
z
m
om
e
nt
w
y
d
a
j
e
m
i
s i
ę
,
ż
e
ni
e
doc
i
e
r
a
j
ą
do
ni
e
j
n
a
s z
e
e
m
oc
j
e
.
N
a
s z
s m
ut
e
k.
Ż
e
j
e
s t
z
b
y
t
z
m
ę
c
z
ona
,
a
b
y
poj
ą
ć
,
c
o
w
i
dz
i
a
ł
a
na
kor
y
t
a
r
z
u.
N
a
g
l
e
w
s t
a
j
e
z
ł
óż
ka
,
podc
hodz
i
do
m
oj
e
j
m
a
m
y
,
obe
j
m
uj
e
j
ą
:
„
M oj
a
dr
uga
m
a
m
o,
ni
e
bą
dź
s m
ut
na
”
.
W
i
e
.
R
oz
um
i
e
. A
l
e
pr
óbuj
e
na
s poc
i
e
s z
y
ć
. W
y
g
l
ą
da
n
a
t
o, ż
e
w
c
i
ą
ż
j
e
s t
s i
l
ni
e
j
s
z
a
ni
ż
m
y
.
Z
os t
a
j
e
m
y
do
w
i
e
c
z
or
a
.
T
a
m
a
r
a
j
e
s t
z
m
ę
c
z
ona
.
O
m
a
w
i
a
m
y
da
l
s z
e
pl
a
n
y
.
J
a
w
r
óc
ę
,
j
a
k
pl
a
now
a
l
i
ś m
y
,
do
B
r
uks
e
l
i
.
M a
m
a
z
os t
a
j
e
do
s o
bot
y
.
W
pi
ą
t
e
k
pr
z
y
j
a
dę
na
w
e
e
ke
nd,
w
s obot
ę
doł
ą
c
z
y
do
na
s
A
ni
a
,
kt
ór
a
bę
dz
i
e
t
ow
a
r
z
y
s z
y
ć
T
a
m
a
r
z
e
po
w
e
e
ke
ndz
i
e
.
P
óź
ni
e
j
w
r
óc
i
m
y
r
a
z
e
m
do B
r
uks e
l
i
.
D
opi
e
r
o w
hot
e
l
u m
a
m
a
obe
j
m
uj
e
m
ni
e
i
dł
ug
o pł
a
c
z
e
m
y
r
a
z
e
m
.
D
z
i
s i
a
j
r
oz
m
a
w
i
a
ł
e
m
z
T
a
m
a
r
ą
t
y
l
ko
pr
z
e
z
t
e
l
e
f
on.
P
r
z
e
z
c
a
ł
y
dz
i
e
ń
m
a
kr
opl
ów
kę
.
W
i
e
c
z
or
e
m
m
a
m
a
opow
i
a
da
ł
a
m
i
, j
a
k T
a
m
a
r
a
j
ą
z
a
s koc
z
y
ł
a
:
„
C
o
z
a
kobi
e
t
a
!
T
a
ki
nu
m
e
r
!
W
y
ob
r
a
ź
s obi
e
.
P
o
poł
udni
u
m
ów
i
m
i
,
ż
e
i
dz
i
e
s i
ę
m
y
ć
.
P
r
z
e
z
dł
uż
s
z
y
c
z
a
s
ni
e
w
r
a
c
a
z
ł
|