Podsumowanie

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
Deklaracja niepodległości była początkiem nowej fazy konfliktu, który przestał być wyłącznie problemem w stosunkach Rodezji z Wielką Brytanią, ale został przeniesiony...
»
153z zadowoleniem, jakiego dostarcza odpowiednie oddziaływanie wychowawców, jeżeli natomiast chce się dziecko oduczyć niepożądanych postępków, to trzeba tak...
»
7335 11 2 14 10...
»
z plikiem w formacie innego systemu Unix...
»
- Czy nie macie choćby za grosz honoru? -zapytała zimno...
»
G1 X-6...
»
Nie tłumaczyłam Tosi, że ta sprzedawczyni mogła okazać się kierowniczką albo właścicielką, albo czymkolwiek...
»
Ale jazda konno naprzeciw zwałom chmur - to miało posmak przygody; nawet gnące się z trzaskiem drzewa zdawały się tańczyć w radosnym zapamiętaniu...
»
— Skąd idziesz, brachu? — zagadnął go niemowa...
»
- Z szałasu na Wielkich Saniach przynieśli kamień...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

.................................................................................................................................. 550
Spis treści
19
Rozdział 18. Obiekty złożone .......................................................................... 553
Typy obiektów złożonych .................................................................................................................. 553
Morfing obiektów (Morph) ................................................................................................................ 554
Tworzenie kluczy morfingu ......................................................................................................... 555
Obiekty typu Morph a modyfikator Morpher .............................................................................. 556
Ćwiczenie: Morfing kobiecej twarzy .......................................................................................... 556
Tworzenie obiektów Conform ........................................................................................................... 557
Ustalanie kierunku rzutowania wierzchołków ............................................................................ 558
Ćwiczenie: Modelowanie szramy na twarzy ............................................................................... 559
Tworzenie obiektów typu ShapeMerge ............................................................................................. 559
Opcje Cookie Cutter oraz Merge ................................................................................................. 560
Ćwiczenie: Wykorzystanie obiektu ShapeMerge ........................................................................ 562
Tworzenie obiektów typu Terrain ...................................................................................................... 563
Kolorowanie wzniesień ............................................................................................................... 564
Ćwiczenie: Modelowanie wyspy przy użyciu obiektu złożonego Terrain .................................. 565
Korzystanie z obiektu Mesher ........................................................................................................... 565
Praca z obiektami BlobMesh ............................................................................................................. 567
Definiowanie parametrów BlobMesh .......................................................................................... 567
Ćwiczenie: Modelowanie bryły lodu przy użyciu obiektu BlobMesh ........................................ 568
Tworzenie obiektów typu Scatter ...................................................................................................... 568
Obiekty rozpraszane (Source) ..................................................................................................... 569
Obiekty rozpraszające (Distribution) ........................................................................................... 570
Transformacje kopii obiektu rozpraszanego ................................................................................ 571
Przyspieszanie wyświetlania za pomocą obiektów zastępczych (Proxy) .................................... 572
Zapisywanie i wczytywanie ustawień ......................................................................................... 572
Ćwiczenie: Zalesienie wyspy ...................................................................................................... 572
Tworzenie obiektów typu Connect .................................................................................................... 573
Wypełnianie otworów w obiekcie ............................................................................................... 574
Ćwiczenie: Ławka parkowa ......................................................................................................... 575
Modelowanie przy użyciu obiektów boole’owskich ......................................................................... 575
Dodawanie obiektów (Union) ..................................................................................................... 576
Wyznaczanie części wspólnej obiektów (Intersection) ............................................................... 577
Odejmowanie obiektów (Subtraction) ......................................................................................... 577
Przycinanie obiektów (Cut) ......................................................................................................... 577
Kilka praktycznych rad ................................................................................................................ 577
Ćwiczenie: Tworzenie zestawu klocków Lincoln Log ................................................................ 578
Obiekty typu Loft ............................................................................................................................... 579
Przyciski Get Shape i Get Path .................................................................................................... 580
Główne parametry powierzchni ................................................................................................... 581
Parametry ścieżki ......................................................................................................................... 581
Dodatkowe parametry powierzchni ............................................................................................. 581
Ćwiczenie: Projektowanie wieszaka ........................................................................................... 583
Deformacje obiektów wytłaczanych ........................................................................................... 584
Okno deformacji .......................................................................................................................... 585
Deformacja skali (Scale) ............................................................................................................. 585
Deformacja skręcenia (Twist) ..................................................................................................... 587
Deformacja przechyłu (Teeter) .................................................................................................... 587
Deformacja fazowania (Bevel) .................................................................................................... 587
Deformacja dopasowania (Fit) .................................................................................................... 588
Edycja struktury obiektów typu Loft ........................................................................................... 588
Porównywanie kształtów na ścieżce ............................................................................................ 589
20
3ds Max 8. Biblia

Powered by MyScript