|
Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
|
.................................................................................................................................. 550 Spis treści 19 Rozdział 18. Obiekty złożone .......................................................................... 553 Typy obiektów złożonych .................................................................................................................. 553 Morfing obiektów (Morph) ................................................................................................................ 554 Tworzenie kluczy morfingu ......................................................................................................... 555 Obiekty typu Morph a modyfikator Morpher .............................................................................. 556 Ćwiczenie: Morfing kobiecej twarzy .......................................................................................... 556 Tworzenie obiektów Conform ........................................................................................................... 557 Ustalanie kierunku rzutowania wierzchołków ............................................................................ 558 Ćwiczenie: Modelowanie szramy na twarzy ............................................................................... 559 Tworzenie obiektów typu ShapeMerge ............................................................................................. 559 Opcje Cookie Cutter oraz Merge ................................................................................................. 560 Ćwiczenie: Wykorzystanie obiektu ShapeMerge ........................................................................ 562 Tworzenie obiektów typu Terrain ...................................................................................................... 563 Kolorowanie wzniesień ............................................................................................................... 564 Ćwiczenie: Modelowanie wyspy przy użyciu obiektu złożonego Terrain .................................. 565 Korzystanie z obiektu Mesher ........................................................................................................... 565 Praca z obiektami BlobMesh ............................................................................................................. 567 Definiowanie parametrów BlobMesh .......................................................................................... 567 Ćwiczenie: Modelowanie bryły lodu przy użyciu obiektu BlobMesh ........................................ 568 Tworzenie obiektów typu Scatter ...................................................................................................... 568 Obiekty rozpraszane (Source) ..................................................................................................... 569 Obiekty rozpraszające (Distribution) ........................................................................................... 570 Transformacje kopii obiektu rozpraszanego ................................................................................ 571 Przyspieszanie wyświetlania za pomocą obiektów zastępczych (Proxy) .................................... 572 Zapisywanie i wczytywanie ustawień ......................................................................................... 572 Ćwiczenie: Zalesienie wyspy ...................................................................................................... 572 Tworzenie obiektów typu Connect .................................................................................................... 573 Wypełnianie otworów w obiekcie ............................................................................................... 574 Ćwiczenie: Ławka parkowa ......................................................................................................... 575 Modelowanie przy użyciu obiektów boole’owskich ......................................................................... 575 Dodawanie obiektów (Union) ..................................................................................................... 576 Wyznaczanie części wspólnej obiektów (Intersection) ............................................................... 577 Odejmowanie obiektów (Subtraction) ......................................................................................... 577 Przycinanie obiektów (Cut) ......................................................................................................... 577 Kilka praktycznych rad ................................................................................................................ 577 Ćwiczenie: Tworzenie zestawu klocków Lincoln Log ................................................................ 578 Obiekty typu Loft ............................................................................................................................... 579 Przyciski Get Shape i Get Path .................................................................................................... 580 Główne parametry powierzchni ................................................................................................... 581 Parametry ścieżki ......................................................................................................................... 581 Dodatkowe parametry powierzchni ............................................................................................. 581 Ćwiczenie: Projektowanie wieszaka ........................................................................................... 583 Deformacje obiektów wytłaczanych ........................................................................................... 584 Okno deformacji .......................................................................................................................... 585 Deformacja skali (Scale) ............................................................................................................. 585 Deformacja skręcenia (Twist) ..................................................................................................... 587 Deformacja przechyłu (Teeter) .................................................................................................... 587 Deformacja fazowania (Bevel) .................................................................................................... 587 Deformacja dopasowania (Fit) .................................................................................................... 588 Edycja struktury obiektów typu Loft ........................................................................................... 588 Porównywanie kształtów na ścieżce ............................................................................................ 589 20 3ds Max 8. Biblia
|
|
|