W istocie Brujah sa przekonani, ze to wlasnie ich chaotyczne zachowanie pozwala im otrzymac obiekty swych pragnien. Inni czlonkowie Rodziny przymykaja oko na ich wybryki - gdyby dotyczylo to innych czlonkow Rodziny, nie uszloby im plazem - zas zachowanie Brujah kwituje sie jedynie westchnieniem: „ach, ci Brujah”. Po Brujah mozna sie spodziewac wszystkiego - i bezczelnych odzywek, i wulgarnych wyzwisk. Rodzina nauczyla sie traktowac Brujah z dystansem, z jakim nie odnosi sie do zadnego innego wampira. Przydomek: Halastra Wyglad: Brujah lubia ubierac sie modnie, w to, co aktualnie jest najbardziej wyzywajace, choc niektorzy z nich ubieraja sie na zupelnie inna modle, denerwujac reszte klanu, a dzieki temu - „najbardziej” buntowniczo. Dzis popularne sa skorzane kurtki, irokezy, lancuchy i czarne buty, podobnie jak staroswieckie kostiumy, zwlaszcza renesansowe. Brujah moga takze ubierac sie charakterystycznie, przyjmujac poze ulicznych chuliganow, neonazistow czy nawet militarystow. Schronienie: Brujah mieszkaja po prostu tam, gdzie chca, zwykle wyrzucajac pechowych lokatorow, ktorzy tam mieszali. Maja w zwyczaju przenosic sie z miejsca na miejsce, nigdy nie pozostajac gdzies dluzej niz miesiac. Zwykle maja wiele roznych „melin”, gdzie moga w ukryciu przeczekac niespokojne czasy. Niektorzy Brujah wypracowali sobie nowa taktyke - wprowadzaja sie do mieszkania jakiejs rodziny z przedmiescia i Zdominowuja ja, aby byla posluszna. Brujah „wisi” na jednej rodzinie kilka tygodni i odchodzi, kiedy mu sie znudzi. Niektorzy Brujah, zanim odejda, „rekrutuja” zbuntowanych nastolatkow. Pochodzenie: Kiedy Brujah szukaja sobie potomkow, oczywiscie preferuja buntownikow. Bardzo rzadko opiekuja sie neonata. Zwykle pozostawiaja go samemu sobie, a jego ojciec wzywa go i pomaga tylko z kaprysu. Ojciec czesto pozostaje anonimowy, aby uniknac gniewu surowego ksiecia. Ojciec zwykle stwarza na raz kilkoro dzieci, formujac rod. Kiedy Brujah tworza potomstwo, rzadko staraja sie o pozwolenie ksiecia, a w tym wypadku wiecej dzieci ma wieksze szanse przezycia. To strategia liczebnosci - im wiecej stworzy sie potomkow, tym bardziej prawdopodobne, ze niektorzy przezyja. Kreacja bohatera: Brujah czesto pelnia w zyciu role kryminalisty lub punka, ale wielu z nich jest takze intelektualistami. Zwykle maja bardzo agresywna Postawe i skrajne Usposobienie. Fizyczne Atrybuty sa pierwszorzedne, podobnie jak Umiejetnosci. Jako Cechy Pozycji Brujah z reguly maja Znajomosci, Sprzymierzencow i Trzode. Klanowe Dyscypliny: Potencja, Prezencja, Szybkosc Ulomnosci: Czlonkowie tego klanu wpadaja w szal znacznie szybciej niz inne wampiry. Oczywiscie Brujah calkowicie temu zaprzeczaja; w istocie, staja sie nad wyraz drazliwi (moga nawet wpasc w szal), kiedy tylko poruszy sie ow temat. Stopien trudnosci dla testu Szalu jest zawsze o 2 wyzszy niz normalnie. Organizacja: Ten klan jest kiepsko zorganizowany i rzadko odbywa formalne spotkania. Jednak jego przynaleznosc do Camarilli daje anarchistom wiecej niz innym klanom. W istocie, lezy to w naturze tego ruchu. Cytat: „Wszystkie wrazliwe istoty zasluguja na to, aby byly wolne - to nasze przyrodzone prawo. Kiedy obalimy ten dekadencki system, ktory probuje nami rzadzic, bedziemy takze mogli obalic system, ktory rzadzi smiertelnymi. Bedziemy zbawcami Ziemi!” Stereotypy: - Nosferatu - Sa bezprawnie odrzucani ze wzgledu na swoj wyglad. Tylko my ich szanujemy, mimo ich okrucienstwa. - Tremere - Nasi smiertelni wrogowie. Nie ma gorszych nad tych manipulatorow. - Ventrue - Ci niegodziwi, knujacy politycy sa najwiekszymi w swiecie hipokrytami. - Gangrel - Potrafia walczyc; bez dwoch zdan. - Toreador - Zdegenerowane bekarty. Byliby przyzwoitymi sprzymierzencami, gdyby nie ich uzaleznienie od ludzkiej rozpusty. - Malkavian - Niektorzy to fajni kumple, ale wszyscy sa dziwakami. [Karta Bohatera - patrz wczescniej] [ponizej tylko:] Usposobienie: RYCERZ Postawa: CHAM Klan: BRUJAH Pokolenie: XIII Rola: REWOLUCJONISTA Dyscypliny: SZYBKOSC, POTENCJA, PREZENCJA Pozycja: ZNAJOMOSCI, SPRZYMIERZENCY, TRZODA GANGREL Gangrelici sa wloczegami, rzadko pozostajacymi dluzej w jednym miejscu. Roznia sie pod tym wzgledem od wiekszosci czlonkow Rodziny, ktorzy staraja sie znalezc sobie schronienie i przyzwyczaic do niego. Ten klan nie ma zadnych wyznaczonych przywodcow; ogolnie rzecz biorac, Gangrelici sa obojetni na takie sprawy. Wycofali sie z zycia spolecznego cicho i formalnie, jednak nosza w sercu poczucie wspolnoty. To klan osobnikow o silnej woli przetrwania - wampirow potrafiacych o siebie zadbac. Wcale nie maja w pogardzie cywilizacji czy spolecznosci reszty Rodziny, jednak doskonale sie bez tego obchodza. Znani sa ze spokoju, z jakim przemierzaja kraj Lupinow (wilkolakow), mowi sie bowiem, ze przyjaznia sie ze zmiennoksztaltnymi.
|