Linki |
» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da siÄ™ wypeÅ‚nić ich naszymi ulubionymi kolorami. » return replaceStream;}// sprawdza, czy obiekt zapisu nie zostaÅ‚ już zainicjowanyif (replaceWriter != null) {throw new IOException("Obiekt zapisu... » Jego wyprowadzenie jest intuicyjnie bardzo przekonywaj¹ce: uto¿samia on entropiê z nie³adem, wykazuje - przekonywaj¹co i poprawnie - ¿e bez³adne stany gazu w pojemniku... » 15 KLutkowski (2003) twierdzi, że tylko znaczÄ…cy dalszy postÄ™p w restrukturyzacji polskiej gospodarki na szczeblu mikro (i tym samym istotna poprawa jej... » , która pierwsza poda³a poprawn¹ odpowiedŸ, jej dru¿ynaije punkt, a gracz œwiêtuje swój sukces, który jest dlai nagrod¹... » PrzyjrzaÅ‚a siÄ™ arystokratom z jego Å›wity - to musieli być arystokraci, sÄ…dzÄ…c po przednich, haftowanych kaftanach i bogatych, jedwabnych sukniach - by sprawdzić,... » "Visana" koperkowo - selerowa - jest znakomit¹ przypraw¹ poprawiaj¹c¹smak i aromat potraw... » Rozważmy, co siÄ™ staÅ‚o w pewnym badaniu wykonanym na nowojorskiej plaży, w którym sprawdzano, czy przypadkowi Å›wiadkowie zaryzykujÄ… osobiste bezpieczeÅ„stwo,... » – Co ty wyprawiasz?Petyr poprawiÅ‚ pÅ‚aszcz... » - Nie odpowiedziaÅ‚aÅ› na moje pytanie... » W Ĺśyciu czÅ‚owieka teĹś zdarzajÄ… siÄ™ sytu-by uzyskiwać duĹśą sprawność...
|
|
Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
|
.................................................................................................161 Wyszukiwanie i zastpowanie tekstu ................................................................................................162 Tworzenie wypaczonego tekstu ........................................................................................................163 10 Photoshop CS3/CS3 PL. Warstwy. Biblia Tworzenie tekstu na ciece ..............................................................................................................165 Ukadanie tekstu .........................................................................................................................167 Odbijanie tekstu ..........................................................................................................................167 Zmiana ksztatu tekstu ................................................................................................................168 Tworzenie tekstu wewntrz zamknitej cieki ..........................................................................168 Tworzenie zrasteryzowanych warstw tekstowych ............................................................................169 Konwertowanie warstw tekstowych na warstwy ksztatu .................................................................170 Tworzenie cieek roboczych z warstw tekstowych .........................................................................172 Tworzenie tekstu jako maski .............................................................................................................172 Zrozumienie estetyki tekstu ..............................................................................................................173 Pismo szeryfowe .........................................................................................................................174 Pismo bezszeryfowe ...................................................................................................................174 Pismo dekoracyjne ......................................................................................................................175 Lekcja: Praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy .........................................................................176 Dodawanie tytuu ........................................................................................................................178 Tworzenie gównego tekstu ........................................................................................................179 Dodawanie inicjau .....................................................................................................................180 Podsumowanie ..................................................................................................................................182 Rozdzia 5. Praca z warstwami ksztatu ........................................................ 183 Dodawanie warstwy ksztatu .............................................................................................................184 Praca z podstawowymi narzdziami ksztatu ..............................................................................187 Praca z narzdziem Custom Shape (Ksztat wasny) ..................................................................192 Inne sposoby na utworzenie warstwy ksztatu ............................................................................193 Edytowanie warstw ksztatu ..............................................................................................................194 Edytowanie stylu i zawartoci warstwy ksztatu .........................................................................194 Poruszanie i zmiana ksztatów ....................................................................................................198 czenie ksztatów na pojedynczej warstwie ......................................................................................203 Dodawanie do siebie ksztatów ...................................................................................................204 Odejmowanie od siebie ksztatów ...............................................................................................205 Ograniczanie i odwracanie obszaru cieki ................................................................................205 Zmienianie sposobu czenia ksztatów na warstwie ..................................................................206 Wyrównywanie i rozmieszczanie ksztatów ...............................................................................207
|
|
|