Tony Buzan - Podrecznik szybkiego czytania, Tony Buzan - Podręcznik szybkiego czytaniaLuria A...

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da siÄ™ wypeÅ‚nić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
Gdy oczy zaczęły pracować sprawniej, w 1982 roku Sean zaczął zwiększać tempo czytania, a obecnie należy do niego wyśmienity rekord w tej dziedzinie, wynoszący...
»
– Ty mi nie opowiadaj koncepcji rodem z podrÄ™cznika dla uczniów Å›wiÄ…tynnej szkoÅ‚y!– Pani...
»
macromedia dreamweaver mx 2004 oficjalny podręcznik atrybuty stworzonego przed chwilą pliku tekstu Flasha notable...
»
Pasek Szybkie uruchamianie oraz inne paski narzêdzi Pasek narzêdzi jest zbiorem ikon u³atwiaj¹cym wykonywanie codziennych zadañ...
»
odmÅ‚adza go, ożywia i – pobudza nas do czytania...
»
„Dobrá Ficko, řekni nám, co s ním uděláš!“„Po kouscích mu usekám obě ruce...
»
zasięgu plemiennym...
»
In this example, the range of IP addresses that the base IP address and subnet mask identify range from 10...
»
mrukliwość nagła go ogarnęła, aż pomyślał Don Kichot, że może niechcący dotknął czymśburgrabiego, lecz choć szczerze żałował takiego obrotu...
»
Podświadomość (zob...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

R. The Mind of a Mnemonist. Cambridge, Mass.: Harvard University Press, 1987
Maberley Norman C. Mastering Speed Reading. New York: Penguin (Signet), 1978.
Maddox Harry. How to Study. New York: Fawcett Premier, 1988.
Minninger Ph. D. Joan. Rapid Reading in 5 Days. New York: Perigee Books (The Berkley Publishing Group), 1994
O'Brien Dominic. How to Pass Exams. Headline Book Publishing, 1995
Penfield W., Perot P. The Brain's Record of Auditory and Visual Experience: A Final Summary and Discussion, ,,Brain" 86, 595-702.
Penfield W., Roberts L. Speech and the Brain-Mechanisms. Princeton, NJ: Princeton University Press, 1959, op.
Restorff H. vori. Uber die Wirkung von Bereichsbildungen im Spurenfeld. ,,Psychologische Forschung" 18, 299-342.
Ruger H. A., Bussenius C. E. Memory. New York: Teachers College Press, 1913, op.
Russell Peter. The Brain Book. London: Routledge & Kegan Paul, 1966; Ark, 1984.
Schaffzin Nicholas Reid. The Princeton Review - Reading Smart. New York: Villard Books
Standing Lionel. Learning 10.000 Pictures, “Quarterly Journal of Experimental Psychology" 25, 207-222.
Stratton George M. The Mnemonic Feat of the , ,Shass Pollak". ,,Physiological Review" 24, 244-247.
Suzuki S. Nurtured by Love: A New Approach to Education. New York: Exposition Press, 1969.
Thomas E. J. The Variation of Memory with Time for Information Appearing During a Lecture. ,,Studies in Adult Education", April 1972, 57-62.
Tulving E. The Effects of Presentation and Recall of Materials in Free-Recall Learning. “ Journal of Verbal Learning and Verbal Behaviour" 6, 175-184.
Wagner D. Memories of Morocco: The Influence of Age, Schooling and Environment on Memory. ,,Cognitive Psychology" 10, 1-28. 1978.
Yates E A. The Art of Memory. London: Routledge & Kegan Paul, 1966; Ark, 1984.
Zorn Robert. Speed Reading. New York: Harper Perennial, 1991.
www.sl45.prv.pl

Powered by MyScript