Teasdale, J...

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
207 się wychowała, potem do sportu poszła, ale morze znała...
»
ków, patrząc podejrzliwie na czarownika...
»
Ulam i von Neumann pracowali w Los Alamos National Laboratory, gdzie prowadzono badania nad bombą atomową w ramach projektu Manhattan...
»
Mają one tendencje do zezłośli-wiania...
»
23
»
Action Check the statement for a typing mistake in the filename and check for the existence of all files...
»
przygotowanychdla celów demonstracji, wypukłych rysunków...
»
Niemieckie słowo "Gestalt" (postać) posiada zadowalające odpowiedniki angielskie w słowach "pattern" albo "Configuration"...
»
Nazwanie Jezusa synem ‼cieśli" jest kolejnym przykładem tego, jak późniejsze omyłki językowe wypaczyły oryginalne znaczenie...
»
Hastings musiał kilkakrotnie pomachać ręką tuż przed moim nosem, zanim go spostrzegłem i rozpoznałem...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

D., Proctor, L, Lloyd, C.A., Baddeley,
noś ci przechowywania informacji w pamię ci
A.D. (1993). Working memory and stimulus
autobiograficznej. Niepublikowana praca ma-
independent thought: Effects of memory load
gisterska.
and presentation ratę. European Journal of
Sternberg, R. J. (1985). Beyond IQ. Cambridge:
Cognitwe Psychology, 5, 417^434.
Cambridge University Press.
Teigen, K. H. (1995). Yerkes-Dodson. A law of
Sternberg, R. J. (1994). In search of the human
all seasons. W: R. Stachowski, A. Pankalla
mind. Fort Worth: Harcourt Brace College
(red.), Studies in the history of psychology
Publishers.
and the social sciences (s.186-195). Poznań:
Sternberg, R. J. (1996). Cognitwe psychology. Fort
Impressions.
Worth: Harcourt Brace College Publishers.
Thomas, N. J. T. (1999). Are theories of imagery
Sternberg, S. (1969). The discovery of proces-
theories of imagination. An active perception
approach to conscious mental content. Cogni-
sing stages: Extensions of Donders' method.
twe Science, 23, 207- 245.
Acła Psychologica, 30, 276-315.
Thompson, C. P. (1982). Memory for unique per-
Stevens, R. G. (1981). Physiology of learning and
sonal events: The roommate study. Memory
memory. W: C. I. Howarth, W. E. C. Gillham
and Cognition, 10, 324-332.
(red.), The structure of Psychology. London:
Tichomirow, O. K. (1976). Struktura czynnoś ci
George Allen & Unwin.
myś lenia człowieka. Warszawa: PWN.
Strauss, M. (1979). The abstraction of prototy-
Tomaszewski, T. (1968). Problemy i kierunki
pical information by adults and 10-months
współczesnej psychologii. Warszawa: PWN.
infants. Journal of Expeń mental Psychology.
Townsend, J. T. (1971). A notę on identifiability of
Human Learning and Memory, 5, 618-635.
parallel and serial processes. Perception and
Stromeyer, C. E, Psotka, J. (1970). The detailed
Psychophysics, 10, 161-163.
texture of eidetic images. Naturę , 225,
Treisman, A. (1960). Contextual cues in selective
347-349.
listening. Ouarterly Journal of Ezperimental
Swinney, D. A. (1979). Lexical access during
Psychology, 12, 242-248.
sentence comprehension: (Re)consideration
Treisman, A. (1964 a). Effect of irrelevant ma-
of context effects. Journal of Verbal Learning
teriał on the efficiency of selective listening.
and Verbal Behavior, 18, 645-659.
American Journal of Psychology, 17, 533-546.
Szuman, S. (1932). Geneza przedmiotu. Kwartal-
Treisman, A. (1964 b). Verbal cues, language
nik Psychologiczny, III, 363-394.
and meaning in selective attention. American
Szuman, S. (1995). The genesis of an object. W: J.
Journal of Psychology, 77, 215-216.
Kaiser (ed.), The roots ofcreativity (s. 11-36).
Treisman, A. (1986). Features and objects in
Delft: Eburon.
visual processing. Scientific American, 255,
Szymborska, W. (1997). Widok z ziarnkiem pia-
114-125.
sku. Poznań: Wydawnictwo a5.
Trzebiński, J. (1981). Twórczość i struktura pojęć .
Ścigała, E., Maruszewski, T. (1999). Kodowanie
Warszawa: PWN.
i przechowanie zdarzeń traumatycznych. Ko-
Trzebiński, J. (1992). Narracyjne formy wiedzy
lokwia Psychologiczne, 7, 107-134.
potocznej. Poznań: Nakom.
Tallis, F. (1999). Unintended thoughts and ima-
Tsujimoto, R. N. (1978). Memory bias toward
ges. W: T. Dalgleish, J. Power (red.), Hand-
normative and novel trait prototypes. Jour-
nal of Personality and Social Psychology, 36,
book of cognition and etnotion (s. 281-300).
1391-1401.
Chichester: Wiley.
Tulving, E. (1972). Episodic and semantic me-
Taylor, G. J. (1994). The alexithymia construct:
mory. W: E. Tulving, W. Donaldson (red.),
conceptualization, validation, and relationship
Organization of memory (s. 381-403). New
with basie dimensions of personality. New
York: Academic Press.
Trends in Experimental and Clinical Psychia-
Tulving, E. (1976). Ecphoric processes in recall
try, 10, 61 - 74.
and recognition. W: J. Brown (red.), Recall
Taylor, G. J., Bagby, R. M., Parker J. D. A. (1997).
and recognition (s. 37-74). London: Wiley.
Disorders of affect regulation: Alexithymia in
Tulving, E. (1983). Ełements of episodic memory.
medical and psychiatrie illness. Cambridge:
Oxford: Oxford University Press.
Cambridge University Press.

Powered by MyScript