autonomicznymi funkcjami tego ciała...

Linki


» Dzieci to nie ksiÄ…ĹĽeczki do kolorowania. Nie da siÄ™ wypeĹ‚nić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
Kiedy Mick Jagger kończył 50 lat, nie robiło tu już może takiego wrażenia, jak owe pamiętne urodziny, kiedy kończył 30 - ale to tylko z tego powodu, że był czas, kiedy...
»
26|167|Oni powiedzieli: "Jesli nie zaprzestaniesz, o Locie, to niechybnie zostaniesz wypedzony!"26|168|On powiedzial: "Nienawidze tego, co wy czynicie...
»
- mówi minister - chcecie tak pomagać, żeby cesarstwo nic z tego nie miało? I tu, razem z ministrem, nasza prasa głos podnosi i zbuntowanym dobroczyńcom wytyka, że...
»
—- Widać, ĹĽe wrzuciĹ‚em spory kamieĹ„ do tego gniazda! — zaĹ›miaĹ‚ siÄ™ Mowgli, ktĂłry nieraz zabawiaĹ‚ siÄ™ wrzucaniem dojrzaĹ‚ych owocĂłw papawy do...
»
Wejście do tego zakątka ciepła i światła przyniosło Mellesowi ogromną ulgę; poczuł, jak pod wpływem ciepła rozluźniają się jego napięte mięśnie...
»
 Z tego wszystkiego wyĹ‚ania siÄ™ inny interesujÄ…cy problem: w jaki sposĂłb wyzwania - takie jak rozlew krwi, rewolucja czy inny wstrzÄ…s - pomagajÄ… nam...
»
DziesiÄ™cioletnie bliĹĽniaczki ze ZĹ‚otego Brzegu stanowiĹ‚y caĹ‚kowite przeciwieĹ„stwo tego, jak ludzie wyobraĹĽajÄ… sobie bliĹşniacze siostry — byĹ‚y do...
»
Jeżeli miłość jest zdolnością dojrzałego, produktywnego charakteru, wynika z tego, żezdolność do miłości jednostki, która żyje w określonej...
»
y chorób, bez tego iżby ów nicpotem ze śrzodka od nich cirpiał; owo panie nazbyt gorące w tey rzeczy staią się hnet siwe, iako powiedaią lekarze...
»
Pan Muldgaard oddalił się w końcu, zabierając ze sobą filmy i list i wraz z nimi unosząc nadzieję, że jego kolegi i wspólne robotnik! coś tam z tego wy-dedukują...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

Większość ludzi nie potrafi ich świadomie kontrolować. Po
długim i intensywnym treningu można kontrolować ciśnienie krwi, jej przepływ i bicie serca. Dla
większości z nas oddychanie jest jedyną funkcją niższego Ja, którą możemy świadomie
kontrolować za pośrednictwem średniego Ja. Tak ważne: myślenie, rozsądne rozważanie oraz
podejmowanie decyzji przez średnie Ja, które są niezbędne w codziennej nauce i życiu, zależne są
od many i pamięci, przekazywanych przez niższe Ja średniemu, aby mogło ono sprawować
wszystkie swoje funkcje.
Rozdział 6
PRACUJĄC Z MANĄ
Nadwyżka many może powstać w różnoraki sposób. Można wyobrazić sobie, że wzbiera w
organizmie jak fontanna i tworzy przy tym welon lub osłonkę z mgły albo pary. Można zastosować
też metodę barona Eugene'a Persona wprowadzania do ciała „uniwersalnej siły życiowej".
Doktor Oscar Brunier, który pomagał Maxowi Freedomowi Longowi w wielu
eksperymentach z wahadełkiem oraz innymi przyrządami do mierzenia many i ciała aka, wynalazł
podobną metodę. „Stawał on wyprostowany, zwrócony w kierunku północnym i rozłożonymi
palcami grabił powietrze tak, jakby chciał zaczerpnąć nimi siłę życiową. (...) Wznosił
wyprostowane ręce ponad głowę, przy czym powierzchnie dłoni skierowane były ku przodowi.
Ramiona pozostawały wyprostowane, natomiast dłonie wznosiły się łukami ku górze, a palce
grabiły powietrze. Jednocześnie tułów szybko i mocno zginał ku przodowi, przy czym rękami nadal
wykonywał koliste ruchy i dopiero wtedy zatrzymywał się, gdy ramiona znalazły się tak daleko z
tyłu, jak to tylko było możliwe. Cykl ten powtarzał lekko i żwawo od pięćdziesięciu do
sześćdziesięciu razy, przy czym musiał pamiętać o polecaniu niższemu Ja, aby gromadziło siłę
życiową. Po tym ćwiczeniu oddech stawał się szybszy."
Słowa używane przez kahunów wskazują na to, iż konieczne i niezbędne jest wysokie
naładowanie maną. Jedno ze słów zawiera używanie obrazu jako fizycznego bodźca. Słowo to
posiada następujące znaczenie: „wzbijać się jak woda w fontannie, aż do jej przelania". „Należy
stać lub siedzieć i głęboko nabierać powietrza, wyobrażając sobie przy tym, jak maną gromadzi się
w organizmie. Zaczyna zbierać się w stopach, wznosi się, wypełniając całe ciało, aż w końcu
przelewa się przez głowę." Była to ulubiona metoda Maxa Freedoma Longa. Ja również najchętniej
ją stosuję.
„Przelewanie się many przez głowę jest bardzo znaczącym symbolem, którego używam, gdy
polecam mojemu »George'owi« stworzenie kontaktu z Wyższym Ja, o ile dobrze przebiegnie
nagromadzenie many. Jeżeli kontakt został stworzony, instruuję i proszę »George'a«, aby przesłał
Wyższemu Ja przez sznur aka strumień many, patrząc symbolicznie tam, gdzie woda »wytryskuje«
z głowy."
Jeżeli Wyższe Ja zaakceptuje niższą manę i przeobrazi jaw wyższą lub w manę-loa (waiola -
wodę życia albo też „świętą" wodę), pewna jej część zostanie użyta do jego własnych celów albo
żeby pomóc tym, którzy modlili się o pomoc. Powinniśmy wyznaczyć takie cele, gdy wysyłamy
manę Wyższemu Ja. Dalsza część siły życiowej może być zarezerwowana dla działań w modlitwie.
Reszta jej zostanie nam odesłana jako woda opadająca z fontanny, jako „deszcz błogosławieństwa",
o który zwykle prosi się na końcu każdej modlitwy.
Nie widzę przeszkód w używaniu obrazu fontanny podczas gromadzenia many, jak również
w tym, aby mężczyźni wyobrażali sobie, że maną napływa z góry lub z nieba. Maną może wpływać
ze źródła niekoniecznie przez głowę, ale wzbierać od stóp przez całe ciało, po czym wytryskiwać
przez głowę jak fontanna. W przypadku kobiet metoda ta funkcjonuje zupełnie naturalnie i
znakomicie, bez potrzeby dodatkowego myślenia o źródle.
Przy wyborze swojej osobistej metody gromadzenia many, myśl o czynności, którą
rzeczywiście lubisz, i koncentruj się na niej, wtedy gdy prosisz niższe Ja o zebranie w jakimś celu
wystarczającej ilości many. Jeżeli uprawiasz sport, wtedy twoja ulubiona dyscyplina idealnie będzie
służyła szybszemu przepływowi many. Wprowadź się w odpowiedni nastrój, a będziesz gotowy do
gromadzenia many.
Zwykle czujesz, jak mana przepływa przez ciało. Nie martw się jednak, jeżeli nic nie
poczujesz - zbieranie many jest naturalną funkcją niższego Ja, które niezwłocznie zrobi to, o co je
prosisz. W miarę możliwości, rozmawiaj głośno ze swoim niższym Ja. Jeżeli znajdujesz się akurat
w większym towarzystwie, wystarczy wewnętrzne wyobrażenie takiej rozmowy.
Max Freedom Long zaproponował używanie następujących słów, w czasie ^dy mana płynie
przez ciało: „Wysuwamy ręce i stwarzamy kontakt z naszym kochającym i nadzwyczaj godnym
zaufania Duchem Rodzicielskim, będącym dla nas równocześnie matką i ojcem. Przesyłamy mu
przez sznur aka dar - wielką ilość dodatkowej many. Ofiarujemy ją jako prawdziwy i szczery dar,
który użyty będzie dla naszego całkowitego dobra i szczęścia lub w inny odpowiedni sposób. Robię
teraz pół minuty przerwy, aby odprężyć się, uwolnić i pozwolić »George'owi« wykonać jego pracę.
Następnie mówię: »Nie płynie już. działanie jest zakończone. Pozwól opaść deszczowi
błogosławieństwa. Au-ma-ma (lub Amen)«. Jest to prawdziwa, realna i efektywna modlitwa".
Jeżeli stosujemy manę w modlitwie lub podczas uzdrawiania, powinniśmy jej część
zaofiarować Wyższemu Ja na jego własny użytek. Słowo waipa oznacza „dzielić wodę", ale
również „modlić się".

Powered by MyScript