Innym przykładem jest to, co zrobiłem z promocją ebooka Google AdSense...

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
Chociaż widział przedmioty w ciemnościach – większość urodzonych w czarnych rodzinach widziała – miał kłopoty z detalami, jak na przykład litery...
»
44 Przygotowanie do segmentacjilinie lotnicze dostarczaj przykadu segmentacji zorientowanej wewntrznie (wedug obszarw sprzeday), a nie zewntrznie (na...
»
przykładów, żeby uzasadnić tezę, iż tworzenie modeli różnych systemów oraz ich badanie przy użyciu technik komputerowej symulacji – to ważny...
»
* Bardzo wyrazistym przykładem wykorzystania zasady skojarzenia na naszym polskim poletku politycznym były wybory do "kontraktowego" parlamentu w 1989 roku, które...
»
Dwukrotnie otwierał jeszcze usta, żeby się do mnie odezwać, zanim się oddaliłem, i nawet zrobił krok za mną, lecz zatrzymał się i uderzając biczem po nogach...
»
-- Nie wiem -– Kosti zrobił krok naprzód; przerażony kierowca krzyknął: To najprawdziwsza prawda! Tylko ludzie Salzara wiedzą, gdzie jest i jak działa...
»
Jednak od czasu do czasu popełniają, jak sądzę, wielki błąd i myślę, że Pawełwłaśnie coś takiego zrobił...
»
Nazwanie Jezusa synem „cieśli" jest kolejnym przykładem tego, jak późniejsze omyłki językowe wypaczyły oryginalne znaczenie...
»
Annie zrobiło się przykro już w momencie, gdy zobaczyła owego pana wchodzącego do pokoju, a wprost ścierpła, kiedy podszedł do niej i zaczął rozmowę...
»
Nie można wątpić, że niektórzy ludzie przeżywają niekiedy chwile, w których ich życie sensu nie ma - jak na przykład mój Andrzej...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.

Założyłem, że stron o „zarabianiu w Internecie” są tysiące,
co też jest prawdą i sensu z nimi konkurować nie widzę, nie mam na
tyle środków. Strony o Google AdSense (w
ww.google-adsense.zlote -
mysli.pl) też zaczęły się pojawiać, jednakże strony o unikalnej korzy-
ści „niszy” tego ebooka, mianowicie o tym, jak zapłacić podatek od
AdSense, było brak, toteż ją wykorzystałem.
Jak to działa?
Po pierwsze, osoba, która dostała się na ministronę, jest zaintereso-
wana tematem, przynajmniej w części. Nie pozycjonujemy strony na
hasła zupełnie niezwiązane z tematem, interesują nas tylko te osoby,
które szukają informacji na dany temat i wpisały go w wyszukiwarkę.
W naszym przykładzie kogoś bolał kark, wpisał w wyszukiwarce ból
karku i znalazł się na ministronie. Po pobieżnym zapoznaniu się ze
stroną, jeżeli osoba tego właśnie szukała, w naszym przypadku spo-
sobu na ból karku, zapewne przejdzie ona dalej, do strony z pełną
ofertą i większą ilością korzyści. Badania konsumentów wykazują, że
im więcej korzyści widać, tym większa jest szansa na decyzję zakupo-
wą, u nas wygląda to tak: Klient znalazł na pierwszej stronie coś, co
zaspokaja jego potrzebę i jest dostępne, przechodzi dalej i widzi (jeśli
jeszcze nie jest zdecydowany na zakup), że oprócz jego jednej, pro-
dukt dodatkowo zaspokaja inne potrzeby, co może być dodatkowym
motywem decyzyjnym.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Tomasz Urban
PROGRAMY PARTNERSKIE W PRAKTYCE - darmowy fragment - kliknij po więcej ● str. 24
Tomasz Urban
Niezbędne zasoby!
Aby dostrzegać „nisze”, wynajdywać je... będzie Ci coś potrzebne! Po-
trzebna jest twórcza wizja przedmiotu, potrzebne jest dostrzeganie
szczegółów, których inni nie widzą. Nieszablonowe, nieschematyczne
myślenie – to tajemnica sukcesu, sukcesu w biznesie i nie tylko. Suk-
ces ten jest dostępny dla każdego! Zapraszam Cię do czytania specy-
ficznej gazetki mailowej, która objawi Ci tajniki twórczego, kreatyw-
nego, nieszablonowego myślenia: www.kreatywnosc.witryna.org
4.8. Teraz czas na stres
– czyli kiedy na co pora
Jest styczeń, zaobserwowałem wzmożoną, w porównaniu z poprzed-
nim miesiącem, klikalność w jednej z moich kampanii reklamowych
nastawionych na książeczkę: Zwalcz Stres
(http://zlotemysli.pl/?c=4main&idEbook=22). Co jest grane?
– Jest styczeń, koniec semestru się zbliża…
Uczniowie, studenci mają egzaminy, zaliczenia, klasówki, a co z tym
idzie – stresują się, szukając jednocześnie jakiegoś sposobu na stres.
Mało tego, na kilku uczelniach komuś pewnie kazano napisać pracę
zaliczeniową pt. „Stres psychologiczny” i tworzy ją właśnie, by zdążyć
na koniec semestru. Niestety, koszty kliknięć przerosły znacznie
koszty przychodów ze sprzedaży, jak widać – coś nie zadziałało jak
trzeba albo strona ofertowa Zwalcz Stres nie jest wystarczająco za-
chęcająca, albo są inne miejsca w sieci, gdzie wartościowe informacje
na temat stresu można znaleźć za darmo, a może zwyczajnie studenci
i uczniowie nie mają zamiaru wydawać złotówki, by zadbać o swoje
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Tomasz Urban
PROGRAMY PARTNERSKIE W PRAKTYCE - darmowy fragment - kliknij po więcej ● str. 25
Tomasz Urban
zdrowie. Kto wie, jaki powód? W każdym razie efektów sprzedażo-
wych nie ma, wyłączyłem kampanię, by nie tracić pieniędzy.
Efekty są za to gdzie indziej
Jakiś czas temu, bodajże w wakacje, zrobiłem stronkę promująca
ebooka Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomo-
wą? (http://zlotemysli.pl/?c=4main&idEbook=53) i dziś zbieram z tego plony. Koniec semestru idzie, pracę dyplomową trzeba oddać
już niedługo… a promotor się czepia szczegółów, że coś jest źle. Trze-
ba sobie jakoś poradzić, a rozwiązaniem, jakie proponuję na powyż-
szy problem, jest sięgnięcie do tego ebooka. Jak widać na dzień dzi-
siejszy, ebook wysoko się trzyma w bestsellerach ZM. Wzrósł na nie-
go popyt. W porównaniu z grudniem, gdzie był na 6 miejscu, dziś jest
już na czwartym, idąc w górę.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Tomasz Urban
PROGRAMY PARTNERSKIE W PRAKTYCE - darmowy fragment - kliknij po więcej ● str. 26
Tomasz Urban
Z ebookami podobnie jak z lodami
Lody kupujemy wtedy, gdy jest ciepło – sprawa prosta. Ubrania zi-
mowe wtedy, gdy jest zima i pada śnieg, ubrania letnie wtedy, gdy
jest ciepło. Owszem, sporadycznie zdarzy się, że ktoś kupi coś w in-
nym terminie, ale to są wyjątki (co prawda z nich też można korzy-
stać, ale inaczej).
Tak właśnie wygląda popyt na typowe produkty sezonowe, modne.
Jak widać – w Internecie są dokładnie takie same zależności. Przyj-
dzie matura, wzrośnie sprzedaż poradników maturalnych, edukacyj-
nych. Przyjdą wakacje, wzrośnie sprzedaż wycieczek wakacyjnych
itd.
Sezon ma to do siebie, że lubi powracać w przewidywalnym okresie.
I tę właśnie cechę wykorzystać trzeba.
Twoim zadaniem jest tylko obserwować świat dookoła i odpowiednio
wcześnie zareagować, znaleźć odpowiedni program partnerski, mają-
cy odpowiedni produkt – i zacząć działać. Bo gdy przyjdzie czas np.
matury, już będzie późno – koszta kampanii wzrosną, konkurencja
też będzie chciała robić kampanie. Chcąc wykorzystać „popyt matur-
alny”, trzeba już w styczniu działać (jak nie wcześniej), by serwis in-

Powered by MyScript