Linki |
» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami. » Uzdrawianie duchoweWyniki badań nad duchowym uzdrawianiem świadomie omawiam w rozdziale poświęconym modlitwie Huny, ponieważ uzdrawianie to nie jest... » W zaproponowanych w Planie działania na końcu rozdziału ćwiczeniach przedstawię ci kilka praktycznych, ciekawych sposobów utrwalenia nowych technik... » Rozdział wrześniowy We wrześniu Stara Dama wyznała samej sobie, że minione lato było dziwnie szczęśliwe, a niedziele i te sobotnie popołudnia... » Rozdział piątyInspektor policji Były inspektor policji... » ROZDZIAŁ SZÓSTYKŁOPOTY W PRALNIZielone frontowe drzwi domu pod numerem trzydziestym drugim przy ulicy Windsor Gardens wolno się uchyliły i w szparze... » Rozdział 40Podczas śniadania głównym tematem rozmów była Brazylia i wszyscy starali się patrzeć z jak najlepszej strony na projekt Angela związany z... » Rozdział jedenastySelsey, Anglia— W życium nie widział czegoś takiego, Mabel — opowiadał Arthur Barnes żonie przy śniadaniu... » Rozdział V„Amerykański Disraeli”,– Żyd nad-władcaJakkolwiek wojna zmniejszyła siłę żydowską przy Wall Street przez to,... » Na zakończenie tego rozdziału możemy powiedzieć, że pfóby syntezy są obiecujące, ale dopiero zapoczątkowane... » Rozdział 9 Pij gorącą naftę, psie! Skały powoli zbliżyły się do siebie...
|
|
Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
|
Kontenery typu vector oraz string..................................................... 89 Zagadnienie 13. Lepiej stosować kontenery vector oraz string niż dynamicznie przydzielać pamięć tablicom........................................................................................90 Zagadnienie 14. Stosujmy metodę reserve, by uniknąć zbędnego przemieszczania elementów w pamięci...................................................................................................93 Zagadnienie 15. Bądźmy ostrożni i wyczuleni na zróżnicowanie implementacji kontenerów typu string.................................................................................................96 Zagadnienie 16. Powinieneś wiedzieć, jak przesyłać dane z kontenerów vector i string do klasycznego interfejsu zgodnego z C........................................................102 Zagadnienie 17. Sztuczka programistyczna „swap trick” pozwalająca na obcięcie nadmiarowej pojemności ........................................................................106 Zagadnienie 18. Unikajmy stosowania wektora typu vector...............................108 Rozdział 3. Kontenery asocjacyjne ................................................................... 111 Zagadnienie 19. Ten sam czy taki sam — zrozumienie różnicy pomiędzy relacjami równości a równoważności ........................................................................112 Zagadnienie 20. Określajmy typy porównawcze dla kontenerów asocjacyjnych zawierających wskaźniki............................................................................................117 Zagadnienie 21. Funkcje porównujące powinny dla dwóch dokładnie równych wartości zawsze zwracać wartość false......................................................................122 Zagadnienie 22. Unikajmy bezpośredniego modyfikowania klucza w kontenerach typu set i multiset .......................................................................................................126 Zagadnienie 23. Rozważmy zastąpienie kontenerów asocjacyjnych posortowanymi wektorami.........................................................................................133 Zagadnienie 24. Gdy efektywność działania jest szczególnie istotna, należy bardzo uważnie dokonywać wyboru pomiędzy map::operator[]() a map::insert()................140 Zagadnienie 25. Zapoznaj się z niestandardowymi kontenerami mieszanymi ...............146 Rozdział 4. Iteratory ........................................................................................ 151 Zagadnienie 26. Lepiej wybrać iterator niż const_iterator, reverse_iterator czy const_reverse_iterator..........................................................................................151 Zagadnienie 27. Stosujmy funkcje distance() i advance(), by przekształcić typ const_iterator na typ iterator ................................................................................155 Zagadnienie 28. Jak stosować metodę base() należącą do klasy reverse_iterator w celu uzyskania typu iterator?..................................................................................159 Zagadnienie 29. Rozważ zastosowanie iteratorów typu istreambuf_iterator do wczytywania danych znak po znaku.....................................................................163 Rozdział 5. Algorytmy...................................................................................... 165 Zagadnienie 30. Upewnijmy się, że docelowe zakresy są wystarczająco obszerne .......166 Zagadnienie 31. Pamiętajmy o dostępnych i stosowanych opcjach sortowania .............171 Zagadnienie 32. Stosujmy metodę erase() w ślad za algorytmami kategorii remove(), jeśli naprawdę chcemy coś skutecznie usunąć z kontenera .......................................177 Zagadnienie 33. Przezornie i ostrożnie stosujmy algorytmy kategorii remove() wobec kontenerów zawierających wskaźniki ............................................................182 Zagadnienie 34. Zwracajmy uwagę, które z algorytmów oczekują posortowanych zakresów ...........................................................................................186 Spis treści 7 Zagadnienie 35. Implementujmy zwykłe porównywanie łańcuchów znaków bez rozróżniania wielkości liter za pomocą mismatch() lub lexicographical_compare() ....190 Zagadnienie 36. Zrozum prawidłową implementację algorytmu copy_if()....................196 Zagadnienie 37. Stosujmy accumulate() lub for_each() do operacji grupowych na zakresach ...............................................................................................................198 Rozdział 6. Funktory, klasy-funktory, funkcje i inne........................................... 205 Zagadnienie 38. Projektowanie klas-funktorów do przekazywania przez wartość ........205
|
|
|