Linki |
» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami. » Jaki był rezultat? Nie było ani jednego protestu, ponieważ kinematografy w Stanach Zjednoczonych nie wyświetlają już wcale tego rodzaju obrazów”... » zapisanego na ścieżkach płyt CD-Audio do START/STOP/WYSUŃ znajdują się jeszcze wzmacniacza karty i odsłuchanie go na gło-przyciski POPRZEDNI/NASTĘPNY... » pikni wszystkich obrazw wiata, ale nie utosamia siebie z ani jednym znich... » — A moglibyście komuś o tym powiedzieć? 512 ERNEST HEMINGWAY — Dobrze — odrzekł kapral... » Uznajemy także, co może jest najważniejsze ze wszystkiego, potrzebę przeniknięcia samotności promieniem człowieczeństwa, który nadaje jej znaczenie i... » jedną ze swych włóczni... » 2 » - Jeśli wasza królewska mość tak sobie życzy - westchnął Lenda... » — Słuchaj no, synu, wiesz doskonale, że nie mam czasu martwić się o jedzenie dla czarnuchów — powiedział Tay Tay... » kamieniem na palcu i niezwykłym instrumentem w ręku, pomyślał, że jeśli ten starzec
nie jest dziwny, to znaczy, że dziwnych starców nie ma...
|
|
Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.
|
......................................................................... 562 rodowisko dziaania apletu ................................................................................... 563 Zapisywanie preferencji uytkownika ............................................................................ 572 Mapy wasnoci .................................................................................................... 572 API Preferences .................................................................................................... 577 Rozdzia 11. Wyjtki, dzienniki, asercje i debugowanie ....................................................................... 585 Obsuga bdów ......................................................................................................... 586 Klasyfikacja wyjtków ............................................................................................ 587 Deklarowanie wyjtków kontrolowanych .................................................................. 589 Zgaszanie wyjtków .............................................................................................. 591 Tworzenie klas wyjtków ........................................................................................ 593 Przechwytywanie wyjtków ........................................................................................... 594 Przechwytywanie wielu typów wyjtków .................................................................... 596 Powtórne generowanie wyjtków i budowanie acuchów wyjtków ............................ 596 Klauzula finally ..................................................................................................... 597 Analiza danych ze ledzenia stosu .......................................................................... 601 Wskazówki dotyczce stosowania wyjtków .................................................................. 604 Spis treci 9 Asercje ...................................................................................................................... 607 Wczanie i wyczanie asercji ................................................................................ 608 Zastosowanie asercji w sprawdzaniu parametrów .................................................... 608 Zastosowanie asercji w dokumentacji zaoe ......................................................... 610 Dzienniki ................................................................................................................... 611 Podstawy zapisu do dziennika ................................................................................ 611 Zaawansowane techniki zapisu do dziennika ........................................................... 612 Zmiana konfiguracji menedera dzienników ............................................................. 614 Lokalizacja ........................................................................................................... 615 Obiekty typu Handler ............................................................................................. 616 Filtry .................................................................................................................... 620 Formatery ............................................................................................................. 620 Przepis na dziennik ............................................................................................... 620 Wskazówki dotyczce debugowania ............................................................................. 629 Uywanie okna konsoli .......................................................................................... 635 ledzenie zdarze AWT .......................................................................................... 636 Zaprzganie robota AWT do pracy ........................................................................... 640 Praca z debugerem ..................................................................................................... 645 Rozdzia 12. Programowanie uogólnione ............................................................................................. 649 Dlaczego programowanie uogólnione ........................................................................... 650 Dla kogo programowanie uogólnione ...................................................................... 651 Definicja prostej klasy uogólnionej ............................................................................... 652 Metody uogólnione ..................................................................................................... 654 Ograniczenia zmiennych typowych ................................................................................ 655 Kod uogólniony a maszyna wirtualna ............................................................................ 657 Translacja wyrae generycznych ............................................................................ 659 Translacja metod uogólnionych .............................................................................. 660 Uywanie starego kodu .......................................................................................... 662 Ograniczenia i braki .................................................................................................... 663 Nie mona podawa typów prostych jako parametrów typowych ................................ 663 Sprawdzanie typów w czasie dziaania programu jest moliwe tylko dla typów surowych ............................................................................................ 663 Obiektów klasy uogólnionej nie mona generowa ani przechwytywa ........................ 664 Nie mona tworzy tablic typów uogólnionych .......................................................... 665 Nie wolno tworzy egzemplarzy zmiennych typowych ................................................. 665 Zmiennych typowych nie mona uywa w statycznych kontekstach klas uogólnionych ... 667 Uwaaj na konflikty, które mog powsta po wymazaniu typów .................................. 667 Zasady dziedziczenia dla typów uogólnionych ................................................................ 668 Typy wieloznaczne ...................................................................................................... 671
|
|
|