produktów, którzy pragną "dokonać zakupu z intensywnością nastolatków na pierwszej wiosennej randce? W pełni możesz się przekonać się...

Linki


» Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da siÄ™ wypeÅ‚nić ich naszymi ulubionymi kolorami.
»
- po pierwsze: są one przedsiębiorstwami, które przejmują szereg czynności finansowych z jednostek gospodarczych i gospodarstw domowych;- po drugie: są...
»
W Warszawie, jako zastępcy Rządu Tymczasowego, zostali trzej ludzie: Stefan Bobrowski, Władysław Daniłowski i Witold Marczewski: pierwsi dwaj młodzi,...
»
Wtedy po raz pierwszy poczułam w życiu taką wielką, taką straszną samotność...
»
szernej gotowej już studni z lanej stali, która miała za kilkanaście godzin wystrzelić na księ- życ pierwszy pocisk z zamkniętymi w nim pięcioma...
»
badati i okaza³o siê, ¿e wœród studentów medycyny Uniwersytetuawskiego przed rozpoczêciem studiów pierwszy stosunekp**aii*y mia³o 86% badanych...
»
Ryba szła pierwsza szerokim, męskim krokiem, prosta, jakby połknęła kij, i Maksymowi nagle zrobiło się jej żal...
»
, która pierwsza poda³a poprawn¹ odpowiedŸ, jej dru¿ynaije punkt, a gracz œwiêtuje swój sukces, który jest dlai nagrod¹...
»
- Załóżmy jednak, że mógÅ‚ on pozostawić przesyÅ‚ki u wspólnika, nim jeszcze udaÅ‚ siÄ™ do szpitala?- Jest to maÅ‚o prawdopodobne, gdyż do pierwsze­go...
»
Wielka ich ró¿norodnoæ, wszechstronnoœæ oddzia³ywania oraz ³atwoœæ organizowania wysuwa je-na pierwsze miejsce w pracy z ma³ymi dzieæmi...
»
NOC Z MILIONEREM 127 Bardzo chciała mu uwierzyć, ale pierwsze sło- wa, jakie od niego usłyszała, tak głęboko ją zraniły, z˙e mimo najlepszych...

Dzieci to nie książeczki do kolorowania. Nie da się wypełnić ich naszymi ulubionymi kolorami.



Dam Ci też jeden ważny powód dla którego warto czytać dalej. To
prawda, że w ciągu ostatnich miesięcy interesy idą w większości firm
nie najlepiej. I w takich warunkach wygrywają Ci, którzy potrafią
skutecznie przekonywać swoich klientów. W mowie i na piśmie.

ZÅ‚oty medal na Olimpiadzie dostaje ten kto ma czas lepszy
często tylko o 1/100 sekundy! Czy jest on aż tak dużo lepszy od
pozostałych zawodników? Nie, tylko o 1/100 sekundy.

Na dalszych stronach tej książki możesz znaleźć swoją 1/100
sekundy , która może dać Ci złotą przewagę nad konkurencją w tych
trudniejszych czasach!

A więc czytaj dalej bardzo uważnie!
Wprowadzenie

Podstawowym narzędziem komunikacji pomiędzy jednym
człowiekiem, a drugim jest mowa. W ten sposób ludzie przekazują
sobie zdecydowaną większość informacji. Warto już na początku
zauważyć, że bardzo dużo pozycji wydawniczych dotyczących sztuki
skutecznego komunikowania się, które dostępne są na polskim
rynku, koncentruje się na treści przekazywanej informacji, czyli
ujmując to inaczej, co i jak powiedzieć drugiemu człowiekowi, aby
osiągnąć określony rezultat.

Dlatego jeżeli sięgnąłeś po tę książkę, aby zwiększyć swoje
umiejętności w tym aspekcie komunikacji z innymi ludźmi, to nie jest
ona dla Ciebie. Także nie czytaj jej i nie myśl, że możesz znaleźć w
niej coÅ› tak interesujÄ…cego i intrygujÄ…cego, coÅ› co pozwoli ci w
krótkim czasie znacznie udoskonalić jakość twoich kontaktów z
otoczeniem, a przez to również skutecznie poprawić jakość całego
twojego życia. Jeżeli jednak twoim pragnieniem jest dowiedzieć się,
jak mówić do drugiego człowieka, aby skutecznie zrealizować
zamierzony cel, to ta książka jest dla ciebie i już wkrótce w pełni
sobie uświadomisz, jak bardzo cennego zakupu właśnie dokonałeś.

Zapewne każdy z nas spotkał w swoim życiu przynajmniej jednego
takiego człowieka, który zaczynając mówić, albo przekonując o
czymś lub do czegoś sprawiał, że wszystkie osoby, znajdujące się w
zasięgu jego głosu, słuchały wypowiadanych słów z wypiekami na
twarzy, a to wszystko co mówił, zawsze trafiało w przysłowiową
dziesiątkę. Takim człowiekiem mógł być np. sprzedawca, z którym
kiedyÅ› zetknÄ…Å‚eÅ› siÄ™ dokonujÄ…c pewnego zakupu, czyli przedstawiciel
zawodu, który jest powszechnie dostępny, ale wbrew często
spotykanym opiniom niesłychanie trudny. Efektywny sprzedawca to
osoba, która dobrze się czuje wykonując swoją pracę, mówi w taki
sposób, że klienci go słuchają i z łatwością dają się przekonać, że
potrzebują produktu, który im oferuje, że jest to dobra rzecz oraz, że
sprawią sobie wspaniały prezent kupując go i to kupując go od razu.

Już po tym krótkim opisie można z łatwością zauważyć, że jest to
wbrew pozorom profesja bardzo złożona. Dobry sprzedawca
powinien posiadać nie tylko głęboką wiedzę na temat produktu, który
oferuje, umieć odpowiednio sformułować to co ma powiedzieć, ale
także mieć doskonały refleks i zrobić to w odpowiednim momencie.

Bardzo perswazyjnymi osobami są również niektórzy
psychoterapeuci, którzy stosują techniki, mocno zbliżone do
sprzedaży. Ich celem jest przekonanie pacjenta, aby zaczął inaczej
myśleć, inaczej przeżywać świat, inaczej się zachowywać i dokonać
zmiany osobistej. Można więc powiedzieć, że w pewnym sensie
sprzedają swoim pacjentom lepszą jakość życia. Kolejnymi
przykładami są przywódcy duchowi i adwokaci, którzy posiadają
bardzo rozległe umiejętności pozwalające im wywierać wpływ
zarówno na pojedyncze osoby jak i całe grupy ludzi.
 
W tym miejscu rodzi się pytanie. Na czym polega różnica pomiędzy
takimi mistrzami perswazji, którzy z łatwością przekonują nas do
swoich idei, a zwykłymi, szarymi ludźmi, dla których jest to bardzo
często związane z wielkim wysiłkiem i mozołem?

Poszukiwania odpowiedzi na to pytanie podjęła się grupa
amerykańskich naukowców, którzy, aby odkryć tę różnicę, poddali
obserwacjom kilka grup zawodowych, w których bardzo często
pojawiali siÄ™ tzw. skuteczni komunikatorzy. Byli to m.in. negocjatorzy,
wspomniani już wcześniej adwokaci oraz bardzo skuteczni terapeuci.
Naukowcy ci zajęli się modelowaniem, czyli odkrywaniem ogólnych
zasad i reguł, które sprawiały, że te osoby stały się tak niesłychanie
skuteczne, jeśli chodzi o perswazję i przekonywanie. Efekty tych
badań były niezwykle zaskakujące, ponieważ okazało się, że nie jest
istotne to co skuteczni komunikatorzy mówią, co oznacza, że treść
przekazywanej informacji nie ma decydujÄ…cego znaczenia dla
osiągnięcia zamierzonego celu. Bardzo ważne jest natomiast to, jak
mówią. Duża część odkrytych reguł, których niewiarygodną wręcz
skuteczność już wkrótce Ci zaprezentuję, dotyczy bowiem sfery
struktury języka.

Bardzo często spotykam się z poglądem, że umiejętność skutecznej
komunikacji jest darem, którym jedna osoba jest obdarzona, a druga
nie. Jednak w trakcie lektury już wkrótce uświadomisz sobie, w jak
wielkim błędzie jest każdy, kto myśli w ten sposób, ponieważ

Powered by MyScript